søndag den 27. juli 2014

Brev fra Japan

Det er noget tid siden, jeg har vist et brev frem. Jeg får ellers mange smukke breve fra mine pennevenner, og det er da synd, at de bare ligger hos mig og kun kommer mig til glæde. Her et brev fra min penneven, Riyo, fra Japan. Kig med på alle de fine ting, som brevet indeholdt.

It has been a while since I showed a letter. I do get many wonderful letters from my penpals and it's a shame not to share the beauty. This one is from Riyo from Japan. Take a look at all the cute things that was in the letter.

Kuverten med små vintage klistermærker

The envelope with small vintage stickers 

Frimærker er en stor ting i Japan. De har smukke motiver og ærer kunstnere fra Japan. Nogle gange er de hjerteformede eller runde. Altid søde og meget æstetiske

Stamps in Japan is a big thing. They come with beautiful motifs and honor their artists. Sometimes they are heart shaped or round. Always very cute and aesthetic

Detalje fra bagsiden af kuverten

Detail from the back of the envelope 

Kuvert indeni kuverten. Riyo laver de smukkeste, håndskårne stempler, og hun sælger dem på Etsy. Se dem her.

Envelope inside the envelope. Riyo makes the most beautiful, handcarved stamps, and she sells them on Etsy. Go see!

Og så en lille overraskelse!

And then a small surprise! 

I den lille æske var der små viskelædre formet som traditionel, japansk mad

Inside the small box was some erasers shaped like traditional, Japanese food

Det smukkeste kort lavet af Riyo!
Jeg håber, du har nydt denne lille tur ind i brevets verden. Der er så megen skønhed, der bliver delt hver dag blandt de mange, der sender breve til hinanden. Skønhed der kommer fra ord, tegninger, stempler, klistermærker, collager og andre håndlavede ting. 

The most beautiful card made by Riyo!
I hope you enjoyed this little peek inside the world of letters. There is so much beauty being shared each day among the people who writes letters to each other. Beauty that comes from words, drawings, stamps, stickers, collages and other handmade items.

4 kommentarer:

  1. Dejligt at du deler de fine ting med os. Jeg er helt vild med de to tjekkiske klistermærker "Chlapec" og "Divka" :-)) God søndag Puk!

    SvarSlet
  2. Sikken mange skønne deltaljer, det må da være helt fantastisk at modtage sådanne breve. Hvis bare man herhjemme ville gøre mere ud af frimærkerne..

    SvarSlet
  3. Dejligt kig! Fantastisk med alt det du "oplever" gennem folk fra hele verdenen! Jeg elsker at være på en kigger i dit brevskriveri :)

    SvarSlet
  4. Me encanta tu blog, y tus trabajos!

    SvarSlet