søndag den 20. april 2014

Vil du med ud at handle?

Fra nu af kan det kun blive lidt mere hyggeligt at skulle handle...

From now on the grocery shopping will be a bit nicer...  

Et indkøbsnet hæklet i bomuldsgarn i en af mine yndlingsfarvekombinationer.

A crochet grocery bag made of cotton yarn in one of my favourite colour combinations.  

Det er let at lave - også for begyndere.

It's easy to make - even for beginners. 

Jeg fandt et link til en opskrift hos All About Ami, og jeg har lige som hende lavet nogle få ændringer i mønsteret. Jeg har hæklet med dobbelt garn og en hæklenål nr. 4. Håndtagene er lavet i fastmasker. Måske har du selv fået lyst til at hækle et indkøbsnet i dine yndlingsfarver?

I found the link to the pattern on All About Ami's blog, and I too made a few adjustments to the pattern. I crocheted with two strands of yarn and used a hook size 4. The handles are made with single crochet/double crochet. Maybe you feel like making a grocery bag in your favourite colours?

8 kommentarer:

  1. Hvor er det fint Puk. Jeg vil gerne med ud at handle, hvis jeg ellers nogensinde får hæklet sådan et fint net��

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er i hvert fald let:)

      Slet
  2. Lækkert lækkert net...du får simpelthen fingrene i nogle dejlige mønstre ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, nu har jeg så givet det videre til dig:)

      Slet
  3. Det vækker minder fra min barndom, hvor disse net var meget brugte. God farvesammensætning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Elsker også de to farver sammen.

      Slet
  4. Det ser rigtig flot ud, jeg får helt lyst til også at hækle et :)

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig pænt ud, og sikken en fin idé. "Thumbs up" for dit arbejde :-)

    Mvh Claus
    polterabend

    SvarSlet