tirsdag den 11. juni 2013

Gaver med posten



Nogen gange er jeg bare sådan en heldig tøs, at jeg får tilsendt gaver med posten. De der sjove og skøre nogen med lige dele loppefund og lækkert grafisk design kommer fra Sisterbrandt. Sabine har sendt mig en sommerhilsen, og du skal ikke snydes for at se det skønne indhold: Mini-hobbybog af Lis Paludan, påklædningsdukker fra 1970'erne, pyntedimser til stearinlys, en dejlig perlebordskåner og nogle post it-bogmærker designet af Sisterbrandt. Nu sidder jeg her og tænker på, hvilke herligheder jeg kan sende til Sabine som tak:)

I received a fun and wonderful gift from Sabine from Sisterbrandt Designstudio. I thought I would share it.

3 kommentarer:

  1. I am so sad that this is not in English as well.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi there, the text in Danish says something like: I'm such a lucky girl sometimes - receiving gifts in the mail. This one from Sisterbrandt was filled with things found on fleamarkets and things from their designstudio. Sabine sent me a summer greeting and in the package was a small paper crafting book by Lis Paludan, decorations for candle holders, vintage paperdolls from the 1970's, and some post it-like bookmarks made by Sisterbrandt.
      :) Puk

      Slet
  2. Glæder mig du er glad! Sommersol til dig!

    SvarSlet