onsdag den 10. oktober 2012

Vil du være min ven?

Som mange andre bloggere er jeg nu også kommet med i Instagram-klubben. Lokket af en dejlig dame, der ikke kunne forstå, hvorfor jeg ikke var der endnu. Jeg var nok lidt skeptisk i starten. Jeg tænkte; hvorfor være på Instagram, når jeg har min blog? Jeg synes også, at mange af de dygtige bloggere jeg følger, var kommet bagud med indlæg på deres blogs pga. heftig aktivitet på Instagram. Det var ærgerligt, tænkte jeg...
Men nu er jeg altså selv med, og jeg synes, det er rigtig sjovt. Det er snapshots på Nescafé - altså instant - lige med det samme. Bare lige hælde kogende vand over, så har du en kop kaffe... bare i hverdagsbilleder.

Vil du være min ven på Instagram, skal du være så velkommen. Jeg hedder pukhyllested. Og jeg vil gøre mig umage for at blive ved med at poste indlæg her på bloggen.

I'm finally in the Instagram Club. A bit skeptical at first, but now I see how much fun it is with those everyday snapshots popping up instantly. If you want to be my friend on Instagram, I'm pukhyllested.

5 kommentarer:

  1. Åh ja - lov mig at poste HER!!! Beklager MEN; Instagram er noget, fanden har skabt, for os der ikke er med og som holder af de gode gammeldaws blogs....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover:) Det er de samme tanker, jeg har haft, for der er jo også mange af dem, jeg følger med hos, der nærmest er holdt op med at blogge:( Som sagt - skal nok gøre mig umage!

      Slet
    2. Det er jo lige præcis det! Det er fuldt forståeligt med Instagram, da jeg gætter på, at det at blogge ER en stor tidsrøver... men hvor ER det ærgerligt for os, der følger jeres blogs...og godt kan lide dejlige indlæg i stedet for blot "hurtige" billeder....selvom jeg er helt klar over, at de hurtige billeder også har deres berettigelse for nogen!(især når I kender hinanden) Jeg er bare ikke rigtig med på dem....beklager... Men HYG dig også på Instagram Puk - blot du ikke glemmer....xxx

      Slet
  2. Åh, ak. Jeg er alt for gammel! Jeg har ikke engang en smartphone (fordi jeg ikke synes det er særlig smart). For nyeligt snakkede jeg med min mormor om internettet. Hun sagde, at hun ikke ville have en computer, for hun var alt for nysgerrig, så hun ville aldrig få lavet andet end at være online. Det er vist sådan, jeg selv har det med instagram. Og smartphones. Desværre.

    Men hyg dig derinde. Så håber jeg imens, at du ikke bliver helt opslugt.

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt i orden, at du har det sådan. Det er også en tidsrøver med sådan en smartphone, som kan alt! Jeg prøver Instagram af nu, men lover som sagt at holde gang i bloggen også:)

      Slet