torsdag den 6. september 2012

Work In Progress og Spørge-Jørgen (aka Puk)




I gang med at lege med farver... eller... har sagt til mig selv, at jeg altså SKAL bruge nogle af alle de rester jeg har liggende. Måske du kender det...?

Og så vil jeg gerne lave om på mit blogdesign, men jeg er en idiot til det der med at lave headere og knapper og alt sådan noget. Jeg tænkte: Hvorfor ikke spørge alle de kloge mennesker, der læser min blog?
Har du fået lavet dit blogdesign af en pro?
Hvem? Var det dyrt? Er du glad for det?

I'm playing with colours... or maybe just using some of my scrap yarn...

I want to change my blog design, but I'm an idiot when it comes to making headers and buttons and all that. So I thought: Why not ask my super smart readers?

Did a pro make your blog design?
Who made it? Was it expensive? Are you satisfied with it?

10 kommentarer:

  1. Jeg har fået lavet mit af Marolle, for jeg duer heller ikke til det selv.
    Hun klarede det super fint, var billig og så sød. Hun kan varmt anbefales-
    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok. Tak for input. Kender godt Marolle. Hun har efterhåndet designet mange blogs:)

      Slet
  2. Jeg har selv lavet mit blogudseende, du er mer end velkommen til at tjekke det ud. Mvh Helena
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Har tjekket det. Jeg søger en anden stil, men fint med input. Tak:)

      Slet
  3. Sikken nogle fine firkanter. Jeg glæder mig til at se, hvad de skal blive til... :-)
    Ang. blogdesign, så har jeg selv lavet alt mit. Jeg synes, det er virkelig sjovt at sidde og nørkle med, så det kan jeg sagtens få lang tid til at gå med. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dit design ser fint ud. Smart at du kan lave det selv:)

      Slet
  4. Mette Katrine med bloggen sirianna laver super flotte headere til billige penge. Hun har også lavet min.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fin, din header. Tak for input:)

      Slet
  5. Godt spurgt jeg har samme problem;)

    SvarSlet
  6. Jeg er på Wordpress og er ganske tilfreds med deres prefabrikerede "themes". Så har jeg købt mig til at kunne redigere CSS-en og laver selv headers i Picasa (tør næsten ikke sige det. Det er jo virkelig simpelt.) Men helt cool og flot som profferne er det jo ikke...

    SvarSlet