fredag den 21. september 2012

Lekture til weekenden



Åh ja, underholdende læsestof til weekenden - det er lige hvad det er! Fire dejlige håndarbejdsbøger kom med bud til mig i dag.

"Virkat för män" af Theo Sundh havde jeg kigget på lige siden den udkom, og det er lidt sjovt, at jeg nu jævnligt er i kontakt med Theo gennem hans blog.
"Virkade figurer" af Erica Laurell har også været på ønskelisten i noget tid, og nu er den her på mit bord.
"Sticka og virka med restgarn" af Sanna Vatanen så jeg første gang på finsk på en eller anden blog, og det var et rent tilfælde, at jeg så, at den nu er kommet på svensk. Den ser meget inspirerende ud ved første kig.
"Vackert med vintage" af Sania Hedengren og Susanna Sacke så jeg i et blogindlæg for nylig, og den tænkte jeg måtte være fin. Jeg har kun bladret lidt i den, og jeg er spændt på, om den bliver lidt for shabby chic til min smag...
Alle bøger er købt hos Adlibris, og jeg får desværre ikke noget ud af at nævne dem; det er blot en serviceoplysning til dig, kære læser:)

Jeg regner med at vise billeder og skrive minianmeldelser af bøgerne, når jeg får kigget mere i dem. You like?

I ordered a few crochet books the other day. They arrived today, just ready for the weekend. 

"Virkat för män" by Theo Sundh. I wanted this book from the first day I saw it, and now I read Theo's blog and communicate with him from time to time.
"Virkade figurer" by Erica Laurell has been on my wish list for some time, and now I have it here in my hands.
"Sticka og virka med restgarn" by Sanna Vatanen. I saw this book in Finnish first. By coincidence I saw the Swedish version. Much better - and it looks very inspiring.
"Vackert med vintage" by Sania Hedengren and Susanna Sacke. I saw the book on this blog recently, and I thought it would be nice. I have only seen a few pages of it, and I'm wondering if it it a little too much shabby chic for me...
I bought all the books on Adlibris - thought you might want to know:)

I might write some short reviews of the books, when I get time to read them. You like?

3 kommentarer:

  1. I mit univers er det den perfekte weekendopstart; med inspirerende og ny lekture til at forsøde den første del af lørdagen. Hvorefter resten af lørdagen, indtil man skal over til bedste vennerne til en hyggelig middag med bedste mad og vin, med at lægge planer for de næsten 14 projekter. ;-)
    Rigtig god weekend til dig! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det er hygge, men det afføder unægteligt en laaaaang liste med nye projekter, man gerne vil i gang med:)
      Tak - og også en god weekend til dig!
      Kh Puk

      Slet
  2. Uhh, det ser spændende ud!! Du må da meget gerne fortælle om bøgerne er så gode som de ser ud, når du når lidt længere ind i dem :-) ønsker dig en dejlig weekend :-)

    SvarSlet