fredag den 17. august 2012

Tillykke til en kollega!

En kollega, som jeg lige er begyndt at arbejde i team sammen med, har jubilæum i dag. Hun har været lærer i 40 år! Arhmen, det' helt vildt! Det vil sige, at hun var færdig på lærerseminariet to år før jeg blev født! Mere imponerende er det selvfølgelig, at hun har formået at blive i lærerfaget i alle de år og samtidig være så glad for arbejdet med eleverne hver eneste dag. Tillykke, siger jeg, med en lille, hæklet kaktus:)

A colleague of mine celebrates her 40th year as a teacher! Wauw, I'm really impressed. She was educated two years before I was born and she still loves to be a teacher. I made her a small, crocheted cactus.

6 kommentarer:

  1. Imponerende, med al den turbulens og hurlumhej der har været og hele tiden er i folkeskolen!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er i sandhed imponerende. Hun fik også dronningens fortjenstmedalje for det!

      Slet
  2. Hej puk, du er bare god til alverdens hækleri'er - jeg er på kig efter en som kan lave eller hjælpe mig med en hækle opskrift på en lille kat til en barnevogns ophæng a la den de har hos:

    http://www.cremedelacremealaedgar.dk/

    tror du, at du kan det? hvis linket ikke virker kan du se den på min blog
    kh ketty og clara sophie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ketty
      Jeg vil gerne prøve at se på en opskrift til sådan en hæklet kat. Den ser sød ud. Måske vil du lige skrive en mail til mig, så jeg husker det? Den står øverst på bloggen:)
      Kh Puk

      Slet
  3. Sikke en fin gestus af dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Men det var jo bare en lille kaktus...

      Slet