mandag den 6. august 2012

Kunsten kommer med posten

Jeg kommer hjem fra ferie, og posten har været her med det fedeste billede! Det er fra min craft it forward tidligere på året. Hanne med bloggen DJOHANNE har malet det til mig, og jeg er vild med det. Desværre var glasset på rammen gået i stykker, og rammen havde fået en bule. Post Danmark har helt sikkert tabt det, men jeg har allerede fundet en ny ramme og overvejer nu, hvor det skal hænge.


I received this wonderful picture in the mail. It's from my craft it forward earlier this year. Hanne with the blog DJOHANNE painted it for me. I'm really pleased about it and already trying to find the perfect place to hang it.

4 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig- hun er superdygtig hende Hanne:-)

    SvarSlet
  2. Det er super flot Puk, du er heldig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Føler mig også heldig:) Må finde en god plads til det!

      Slet