fredag den 10. august 2012

En spændende dag!



I dag går turen til Fox og Jane i Ballerup. Jeg besøgte garnbutikken i den første uge af min ferie og fik en masse garn med hjem. Nu hvor jeg er nået til den sidste uge i min ferie, ligger der tre hækleopskrifter klar, som jeg skal præsentere for Trine og Jane i dag. 

Jeg er SÅ spændt på, hvad de siger til dem!

Mappen skal ligge i butikken, så alle interessede kan se opskrifterne, og der kommer selvfølgelig flere hen ad vejen.

Today I'm visiting the yarn shop Fox og Jane. I'm bringing three crochet patterns I've made over the holidays and I'm very excited to see what the shop owners think about them!

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker allerede den mappe ;-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at flere sætter pris på ens hobby...godt ser det ud ;-)
    Kender ikke butikken, men det kan være at jeg lige pludselig smutter forbi.

    SvarSlet
  3. Åh, dét er i sandhed en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med den mappe, den er virkelig fin.
    Og hvor er det smart med opskrifterne, super spændende! :-)

    Bliver helt inspireret.

    SvarSlet