tirsdag den 28. august 2012

1001 faste læsere! Giveaway'en afsluttes!

Jamen, hold da op! Helt vildt at der nu er 1001 faste læsere på The Puk Project. Nu håber jeg ikke, at der er nogle, der falder fra, når konkurrencen her er slut, hehe... Jeg håber selvfølgelig, at du vil læse med her fremover, fordi der er masser af sjove idéer, nyt om garn og hækling, små historier fra min hverdag og i det hele taget bare et indblik i mit liv og min kreative verden.

Velkommen til nye læsere og tak til alle jer, der trofast har fulgt mig længe.

Jeg blev så overvældet over alle de historier, I skrev til mig i kommentarerne, og jeg ville gerne have givet jer alle en personlig lykkesten i en hæklet smykkepose, meeeen så skal jeg hækle fra nu af og til juleaften... så det gør jeg altså ikke:)

Men jeg har fundet ikke kun én vinder, men hele tre vindere, og navnene på dem kommer her:
Charlotte Gundersen, der skrev
Så skøn en "sac"! Jeg ønsker mig tigerøje, da jeg er tvilling og det er tillingens sten. Desuden trænger jeg i mit liv til optur, overblik og positivitet, hvilket har manglet i mit liv en del år efterhånden nu. Kh Charlotte

Kathrine Armstrong, der skrev
Jeg er med tak, den er saa fin den lille 'sac'- hvis jeg skulle vaere saa heldig vinde maa der godt ligge et tiger oje i den ;-)
Fortsat god 'sommer'
Mvh Kathrine


Malene, der skrev
Jeg ønsker mig en med karneol,. Jeg kunne godt bruge noget mere udholdenhed.

Kære kvinder, er I søde at skrive jeres adresser til mig i en mail? (Min mailadresse står til højre på bloggen). Så skal jeg sende jer "un petit sac" med posten.

I found not only one but three winners in my giveaway celebrating 1001 followers! I'm very grateful for all your response and I hope you will enjoy reading my blog in the future.

Congratulations to the winners and thanks to all of you who participated!

5 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige 3 og tillykke til dig med de enormt mange læsere:)

    SvarSlet
  2. tillykke til de heldige vindere. Jeg er vildt misundelig, men altså på den gode måde.
    Puk, jeg har sendt dig etuiet og håber at du modtager det med posten i morgen, altså torsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øj, tak, Lene! Glæder mig til at se det:)

      Slet
  3. Du har nogle fine ideer her til dekoration og andre ting. Jeg er helt forelsket i din blog og kommer selvfølglie tilbage for mere kreativt ideer.

    SvarSlet