lørdag den 28. juli 2012

Taknemmelighed

Et indlæg fra i onsdags var forsvundet fra min blog. Jeg tror, det er vores til tider ustabile netforbindelse (ikke et ord om Stofa...), der er skyld i det.
Jeg havde skrevet noget om, at jeg glæder mig over de små ting i livet. 


"Glæder mig over, at jeg vågnede op i morges, at solen skinner, og at jeg har evnen til at hækle. Af de større ting glæder jeg mig over at være elsket af min familie, og at jeg i eftermiddag skal se mine sønner, som er de dejligste drenge i verden."


Og så lovede jeg i indlægget, at jeg snart vil vende tilbage med nyt på hæklefronten. Den seneste tid har været lidt trist pga. begravelsen i tirsdags. Indtil jeg har nyt kan du være med i min giveaway, hvor du kan vinde en hæklet smykkepose, jeg har lavet)


Feeling grateful today. Thinking about the small wonders in life. Waking up in the morning, the sun shining, the ability to crochet. I'm loved by my family and I'm looking forward to seeing my sons this afternoon. They're the best.


Wishing you a wonderful day!


(Promise to be back soon with new crochet projects. In the meantime you can enter my giveaway. You have the chance to win a crochet necklace I made.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar