søndag den 17. juni 2012

WWKIP 2012 - regn, hygge og søde kvinder

I skal da lige have et par snapshots fra en superhyggelig eftermiddag i strikkens og hæklingens tegn. For at markere World Wide Knit In Public Day mødtes vi for at strikke og hækle. Vi skulle have siddet i Kongens Have, men vejret var for ustadigt, så vi trak indenfor på caféen på Statens Museum for Kunst. 
Forrest sidder Kristina (tv) og Thea (th), der var initiativtager til arrangementet.

Jeanette, Anne og Gaia 

Asli med den sejeste klaphat du nogensinde har set! 

Anne og Trine i gang med fine trøjer 

Gode råd gives videre. Asli og Karina i snak. 

Gaia strikker og Anne hækler. 

Udenfor fik vi lige et kig på Karinas cykel - er den ikke fed? 

Pimpet med oldemorfirkanter og alt muligt andet lir.


Vi har haft en rigtig dejlig dag med snak, håndarbejde og hygge - også lidt udveksling af erfaringer om moderkager, honningbier og hindbærsnitteoverforbrug! Vi har allerede talt om at mødes igen, og hvis vi gør det, kan det jo være du har lyst til at være med?


Despite the rain we had a lovely WWKIP day. Click on the sweet women's names if you want to read more about them and see their blogs.

27 kommentarer:

  1. NØJ, hvor ser det dejligt ud, og hold kæft jeg ærger mig over ikke at bo i nærheden!!
    Håber I havde en vidunderlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da også ærgerligt, at du ikke bor tættere på, Trine. Vi havde det skønt:)

      Slet
  2. Tusind tak for en dejlig dag, Puk. Jeg håber, at vi snart har lejlighed til at ses igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Asli. Så godt at se dig. Håber også vi snart ses igen. Du har jo lovet at skrive, hvis I finder på et nyt blogtræf, ikk?:)

      Slet
  3. Tak for i går:) Og jeg synes helt klart vi skal arrangere noget "strikning-i-det offentlige-kultur-rum igen". Det er en hyggelig måde at kombinere strik og kultur på:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Anne. Jeg er helt klar på at lave mere strik/hækling i det offentlige rum. Gerne sammen med så søde piger som dig og de andre igen:)

      Slet
  4. Hold da op er strikke, hækle fest, hvor ser det superhyggeligt ud! Der er klaphatten igen, den er simpelthen for vild og hvor er cyklen pimped! Dejligt m såden dag, tak for billederne, ha en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en herlig dag! Tak for de søde ord.

      Slet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud, rigtig godt initiativ. Jeg holder øje med næste arrangement !

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, jeg skal nok skrive her på bloggen, når vi laver noget igen.

      Slet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud. Ville ønske at jeg havde haft tid i går.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så bliver der nok en anden gang:)

      Slet
    2. Så mangler man "Like" - knappen ;-)

      Slet
  7. Jeg gik derfra varm om hjertet og opløftet over, hvilket fællesskab der kan opstå ud af glæden ved garn ;-)
    Det var en rigtig god oplevelse som jeg gerne gentager en anden god gang.
    Knus fra Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sad også hjemme i sofaen og smilede hele aftenen. Det var megahyggeligt, og jeg er også klar til at gentage succesen.
      Knus Puk

      Slet
  8. ja, det var en god eftermiddag! Og jeg er altid fascineret af mængden og forskellighden af emner der kommer op i samtalen, når man sidder der med pinde og garn i hænderne!
    Kristina :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi kom vidt omkring:) Det var hyggeligt!

      Slet
  9. Ja, tak for en hyggelig eftermiddag :-) Jeg kan aldrig få nok at tøsesnak, håndarbejde og masser af grin - det var dejligt at være med :-) Så jeg er frisk på en anden gang i KBH :-)

    Glade hilsner

    Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Karina. Rart at møde dig. Vi ses nok igen:)

      Slet
  10. Hahaha, synes simpelthen altid jeg ser så fokuseret og koncentreret ud (ikke på den smukke måde desværre) på billeder på diverse blogge fra arrangementer!! HAha..
    Men tak for en super, super hyggeligt eftermiddag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo da, det er sgu da smukt at se på dig, der hækler! Selv tak for en dejlig eftermiddag. Håber vi ses snart igen:)

      Slet
  11. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Ja vejret holdt mig desværre væk, men så må jeg bare hægte mig på en anden gang. Klaphatten er NICE! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også hyggeligt, og vi vil da have dig med en anden gang. Havde håbet du kom:)

      Slet
  12. Årrrhhhh jeg vil med næste gang!

    SvarSlet
  13. Jeg vil også med næste gang! I mellemtiden må jeg bare strikke offentligt med mig selv, som jeg allerede gør ;)

    SvarSlet