søndag den 24. juni 2012

Sprød boligreportage fra Frankie

Kender du magasinet "Frankie"? Det gjorde jeg heller ikke, indtil for ret nylig. I bladet kan man læse om design, kunst, musik, håndarbejde, indretning, rejser og shopping - så at sige alt muligt! Men det er lækkert præsenteret og med lidt kant, sådan som jeg kan lide det.

I nr. 46 faldt jeg over en dejlig boligreportage fra Charlotte Swidens hjem, og den ville jeg dele med jer.

De flotte puder i sofaen er fra hendes nyeste serie, Tivolivat, og de kan købes i hendes shop. Jeg får på ingen måde procenter af salget; synes bare de er flotte! 

Fine opstillinger og lækker kunst på væggene. Det er en bolig efter min smag. Og så kom der da lidt flere ønsker på min ønskeliste...


In Frankie Magazine no. 46 I saw this nice interior from Charlotte Swiden's home. She has a shop, where you can buy the beautiful cushion covers and wooden decorations. They are on my wish list now...

4 kommentarer:

  1. Kunsten er logo'et fra et svensk kakao firma der hedder ögonblink (staves?) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for info. Det har du da ret i. Til andre interesserede kan jeg sige, at plakaten med øjnene kan købes på design og form-centret i Malmø for 300 svenske kroner.

      Slet
  2. Tak for at dele, hvor er det fedt! Jeg er vild med noget på alle billederne; printet fra nr. 1, træfigurerne på nr. 2 og puderne på nr. 3.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! Og to af tingene, du nævner, kan købes for penge;) Ofte forelsker jeg mig i ting, som folk har fundet på loppemarkeder eller i storskraldscontaineren, så sommetider er det jo rart, når man rent faktisk kan skaffe de fine ting...

      Slet