tirsdag den 12. juni 2012

Love at first sight

Jeg læste indlægget her hos Ninna og faldt pladask for de sandaler, hun havde købt hos ASOS. Nå ja, jeg har jo godt lagt mærke til at flere og flere blogpiger viser lidt af deres egen stil, og det er rigtig fedt, for det kan både tjene som inspiration for andre, og det kan være en måde, hvorpå man lærer kvinden bag skærmen bedre at kende. Så tak, Ninna, for at vise dine køb og wants frem. Du ved, jeg følger med:)

Med i kurven røg også en fed neglelak. Models own i farven Hedonist.

Og et par ørenringe, som min mand synes er ret firseragtige:)


En gang imellem viser jeg da også min egen stil:
maj
april
september
august


A few buys from ASOS.com. I saw the cool sandals in Ninnas blog post the other day, and they called my name. The nail polish and earrings made their way to the shopping bag too.


Sometimes I show a bit of my own style:
May
April
September
August

9 kommentarer:

  1. De er virkelig også fede. Og neglene ligeså,

    SvarSlet
  2. Jeg faldt for neglene, det var mit love at first sight :-)
    Fede sandaler. Jeg ville nok aldrig selv have tænkt på at købe dem, hvis ikke jeg havde set dem "på" et sted først. Det er utroligt hvordan man kan blive inspireret når andre har noget på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal måske lige sige, at neglelakken tørrer mat op. Det er jeg ikke så vild med, men jeg har en overlak fra Essie, der sørgede for det glossy look - bare hvis du overvejer at købe den:)

      Slet
    2. Tak, og jeg overvejer den virkelig kraftigt.
      Har også lige købt neglelak på udsalg i HM, så jeg har så mange nu, at der er helt tosset.

      Slet
  3. Tusind tak for de fine ord Puk, hvor er jeg glad for at jeg kan inspirere;-) sikke de klær' dine fødder:-) nu må det godt snart blive sandalvejr, jeg har endnu ikke fået luftet mine egne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt:) Ja, jeg stemmer også for mere sol! Nu har jeg også fået lak på tæerne, så det skal flashes.

      Slet
  4. Nå ja, de matcher da også for vildt i stilen med gulvtæppet, sejt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh yes, et loppefund fra vores tur til Öland sidste sommer:)

      Slet