onsdag den 11. april 2012

Jeg, en prøvekanin

Jeg er også en lille prøvekanin, som har fået lov til at smøre mig ind i nogle af de nye cremer fra Urtekrams serie "Nordisk birk". Og det har været en fornøjelse! 
Håndcremen er blevet lidt af en favorit, som jeg allerede savner, hvis den ligger i en anden taske, end den jeg har med på arbejde.
Håndsæben er alle i familien tilfredse med - både hvad angår duft og evne til at vaske hænderne rene.
Ansigtscremen er god til mig, men jeg er ikke så vild med duften. Den fortager sig dog hurtigt, så det er ikke noget problem.
I serien findes også shampoo, body lotion, renselotion, skin tonic og alt muligt andet lækkert. Jeg kan godt anbefale dig at prøve produkterne - hvis du er til økologi og fin emballage:) Hvis du har parfumeallergi er de nok ikke så gode.


Læs mere om produkterne her.

1 kommentar:

  1. Nu har jeg efterhånden hørt en del godt om den håndcreme, så det kan da være at jeg må få fingerne i sådan een :)
    Dejligt med nye lækre produkter.
    Tak for din kommentar hos mig... stress er ikke til at spøge med. Er glad for at høre du er ovenpå igen.
    Der går vist lige lidt tid før jeg er det...
    Kram T

    SvarSlet