tirsdag den 14. juni 2011

Things we both have

En af de blogkvinder, som jeg godt kan lide at følge - Mieke Willems - har ofte lavet indlæg om ting, som hun og hendes søster, Veronik, begge to har. Jeg synes, det er en sjov idé, så jeg har lånt den i dag.


Men jeg har ingen søster. Jeg har Camilla
Jeg har et fint papmachéhoved fra Hay, og jeg har købt et til Camilla også. 
Måske vil hun vise sit frem?

Hovedet er også vist i det seneste BoligLiv sammen med Karens vimpler. Så fik vi det på plads.


Måske er der nogen af jer derude, der har lyst til at vise noget, som I begge to har?
Så skriv et blogindlæg om det og send mig et link - så vi allesammen kan se det.


Things we both have - Mieke Willems sometimes shows things that she and her sister have. I think it's a funny little game, so I borrowed it today.


I don't have a sister though, but I have a good friend, Camilla. We both have a papier-maché face from Hay.


If you want to show a thing, that you both have, feel free to give me a link to your blog when you've made a post about it.

2 kommentarer:

  1. Så artig :-)
    Det var et flott hode. Det er nok mye vi har felles med venninner, vi inspireres av hverandre.... og gir hverandre gaver for å knytte oss nærmere...
    Ønsker deg en magisk uke!!
    Klem fra LIV

    SvarSlet
  2. Er det bare sådan en tjekker for at se om jeg læser din blog? Det gør jeg jo (udfordring hermed taget op) ;)

    SvarSlet