søndag den 22. maj 2011

Stationery with masking tape

Du kan lave dit eget labre brevpapir med masking tape. Kig med her og få et par idéer.

Jeg købte et sæt brevpapir i en 5 kr.'s butik i Århus. Det var bare blåt med to sorte streger på skrå. Ret kedeligt, men let at peppe op.

En kuvert med striber af masking tape.
Jeg køber masking tape her og her.

Jeg kan næsten ikke vente, til jeg skal skrive et brev.

Jeg håber, du også får lyst til at lege med tape i skønne former og farver.

Make your own stationery with masking tape.

PS. I aften trækker jeg en vinder af min giveaway, og den heldige modtager et sæt fyrfadsstager i porcelæn, som jeg har dekoreret med vimpler. Du kan stadig nå det. Klik her og vær med.

This evening I will find a winner in my little giveaway. You still have time, if you want to try your luck. Check it out here.

4 kommentarer:

  1. Jeg er nok een af de få , der endnu ikke har kastet mig ud leg med denne skønne tape.
    Nu må jeg altså få købt noget :-)

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud, det du har lavet.

    SvarSlet
  3. Losarinas mor: Det tror jeg nu ikke, du er:) Men det er sjovt at lege med...

    Maja: Mange tak:)

    SvarSlet
  4. Wow at modtage sådan et brev ville da bare være fantastisk - virkelig fine kuverter du har fået kreeret. Mine masking tape ligge stadig på hylden og ser lækker ud :0)

    Dejlig fredag til dig - kh Karen Marie

    SvarSlet