fredag den 6. maj 2011

Kom og sig hej!

Lørdag og søndag er jeg i Pakhus 16 i Odense. Jeg er at finde på Kunstfabrikkens stand begge dage fra kl. 14-18. Resten af tiden er jeg all over the place.
Men lov mig nu, at hvis du er en af de mange, der læser min blog, og du har lyst til at hilse på mig, så gør det endelig! Jeg er til at snakke med og bider ikke. Til julemarkedet i november fik jeg ret mange mails, da jeg kom hjem, fra mennesker, der havde set mig, men ikke lige ville give sig til kende. Tag og gør det. Blogland er jo et fantastisk sted at møde nye mennesker, og nu har vi chancen for at se hinanden i levende live.

Jeg er nem at kende. Ligner ret meget hende på tegningen, som Sylvester har lavet af mig. Grønne briller og let til smil.
Håber vi ses:)

Saturday and Sunday is spring market time. Please say hello, if you see me. Don't be shy, I don't bite. Look for the green glasses and a big smile.

5 kommentarer:

  1. Jeg var forbi din stand og pille på dine lækre sager. Kiggede også efter dig, men kunne ikke finde dig.

    SvarSlet
  2. Fin tegning :)
    Håber du får hilst på en masse. Jeg kan desværre ikke komme.

    SvarSlet
  3. Ih, altså! Jeg var forbi i dag jo! Snydt snydt.. men heldigvis var der mange andre, jeg fik hilst på ;)

    SvarSlet
  4. Ja jeg er ked af at indrømme det, men jeg var også én af dem, der ikke turde sige hej. Dumt jeg ved det godt. Og når jeg så endelig talte med nogen og de spurgte om jeg havde en blog, svarede jeg "ja bare en lille ubetydelig én" og så fik de ikke min blog-adresse. Totalt latterligt af mig.

    Nå men det jeg gerne vil med denne kommentar, er at spørge om du selv har designet de lækre hæklede smykker til lykkesten? Eller har du fundet en DIY et sted i blogland. Jeg er helt pjattet med smykkerne og de lækre ting du ellers går og laver ;D

    SvarSlet
  5. Synne: Ville gerne have mødt dig, men jeg var desværre ikke på markedet før om lørdagen.

    Stine: Tak. Jeg fik hilst på en masse. Måske vi ses en anden gang:)

    Blomsterpigen: Håber du havde en god oplevelse på markedet. Vi ses nok en anden gang:)

    Lene: Du må øve dig i at komme lidt mere ud af busken;-) Giv din adresse til alle der spørger. Det er den eneste vej frem. Jeg er glad for, at du kan lide de ting, jeg laver. Jeg har selv lavet designet af den lille pose til lykkestenene.

    SvarSlet