tirsdag den 26. april 2011

Hverdag igen... og en vinder!

Som lovet ville jeg trække en vinder i min lille giveaway, når hverdagen begyndte igen. Brugt er den dejlige påskeferie med sol og blomster, og nu skal jeg igen til at smøre madpakker, køre til bordtennis, lave lektier og holde møder. Nå, ikke noget brok - det har jo været en forrygende ferie!

Og nu til det spændende: At finde en vinder... Jeg bruger random.org, som jeg plejer, og her kan du se et skærmbillede af den udvalgte:

Nummer 43 dækker over Dorthe Thorup - TILLYKKE til dig! Send mig venligst en mail med din adresse, så sender jeg de søde magneter straks.
Tak til alle der ville være med:)

The winner of my giveaway has been found via random.org - Dorthe Thorup - CONGRATULAIONS! And thanks to all the participants:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar