lørdag den 5. marts 2011

På tegnebrættet




Jeg har mange idéer på tegnebrættet, eller det vil sige i hovedet og i min kreative journal. Nogle af dem skal føres ud i livet, og jeg synes, der ligger et vist pres på mig; der skal jo produceres noget til det forårsmarked!
Jeg har først lige fundet ud af, at priserne på standene er steget betragteligt i forhold til prisen i november, så der skal virkelig langes noget over disken, hvis det hele skal løbe rundt.
Og produktion kræver at jeg holder mig væk fra computeren... Ellers ryger der nemt en time eller to med at kigge på alle jeres fine blogs. Så indlægget her er skriblet på iPhonen, og om lidt fatter jeg hæklenålen igen.

Hav en dejlig aften!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. glæder mig til at se hvad du tager med på markedet :)

    SvarSlet
  2. Jamen god arbejdslyst. Øv med de høje priser.
    Jeg går med nogle tanker om en andelsbutik, har lavet et indlæg som kommer i morgen aften søndag. Måske du skulle kig ind.

    Stine:)

    SvarSlet