fredag den 9. juli 2010

Har savnet jer...

... men har nydt to ugers ferie uden computeren.

Den første uge tilbragte jeg på denne højskole, og det var bare så spændende, givende og lærerigt!

Den anden uge tilbragte jeg med familien i et sommerhus tæt på stranden. Åh, hvor har vi haft det skønt, og så er det også rart at være tilbage - både i sit eget hus og på bloggen. 

Jeg har et hækleprojekt på vej, som jeg glæder mig til at vise jer, og jeg har fået en voldsom opryddertrang, så det kan være, jeg giver noget væk en af dagene:)

Skriv en hilsen - det har jeg savnet!

I've spent the first two weeks of the summer holiday without my computer. I've missed you! Had a lovely time though and I'm looking forward to showing you some new projects soon. Make me happy - write me!

7 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage.
    Glæææder mig til at se hvad du har i ærmet af skønsaligheder.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Ja, velkommen tilbage. Har altså savney dine dejlige indslag.
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Jeg har også savnet dig !
    Mærkeligt, hvor meget denne blogverden betyder...

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem.. Lyder som en dejlig ferie! Var hele familien også med på højskole?
    /Anna

    SvarSlet
  5. Ihh bare det var mig, der var tilbage efter 2 ugers FERIE...Det er simpelthen det bedste for sjælen - man er topladet med fornyelse og ideer.
    Og ja, så kan man undre sig over at man kan trænge til ferie, når man "bare" er på barsel...men ved GUD, hvor jeg trænger.

    Velkommen tilbage.
    Frk. Hverdag

    SvarSlet
  6. velkommen hjem :)
    er også selv lige kommet ind af døren, vi har været på fyn og tåsinge, super lækkert, men man savner altså også bloglandia :)

    håber i havde en skøn tur :)

    SvarSlet
  7. Hanne: Mange tak. Jeg ryster noget ud af ærmet:) Også en dejlig weekend til dig.

    Line: Hvor skønt, at du har savnet mine indslag!

    Losarinas mor: Den blogverden betyder mere end man aner:)

    Anna: Tusind tak. Jeg var alene på højskole, og det var bare rigtig fedt!

    Frk. Hverdag: Er overbevist om, at man godt kan trænge til ferie, selvom man er på barsel:)

    Bournonville: Tåsinge lyder også godt. Vi havde en dejlig tur "sydpå" - tæt på Rødbyhavn. Tæt ved stranden, så det var skønt i det her vejr:)

    SvarSlet