onsdag den 2. juni 2010

Træt, tænksom OG glad...

Bare et lille "HEJ" fra mig i dag. Er meget træt (får for lidt søvn) og lidt tænksom... 
Jeg er så glad for, at der allerede er 14 herlige mennesker, der er friske på at markere "World Wide Knit in Public-Day" sammen med mig. 
 
Lige en kort opsummering:
  • Det er helt ok at låne billedet (fra dette indlæg) for at gøre opmærksom på VORES projekt
  • Det er også helt i orden, at man skal noget andet den dag - bare man kan finde lidt tid til håndarbejde i offentligheden i løbet af dagen
  • Angående ophængning af street art kan det være en fordel at vente til den værste lørdags-shopping-trafik og menneskemængder er forsvundet:)
  • Har du spørgsmål til denne blogger-, hækle-, strikke- og street art-event, må du endelig ikke holde dig tilbage - bare skriv!
Og så til det tænksomme... Synne skrev i sit indlæg, at det kunne være sjovt, hvis pressen ville skrive om dette projekt. Men så tænker jeg... er vi anonyme nok på vores blogs til at vi kunne skrive en pressemeddelelse om, hvad vi gør d. 12. juni? Skriv, hvis du har en holdning til dette.

14 people wants to join me on World Wide Knit in Public Day. It's great! Would it be okay to notify the press about our project or what do you think?

1 kommentar:

  1. Jeg mener helt klart at det er ok at skrive en pressemeddelelse.
    Ikke at jeg aner hvordan man gør. Har aldrig lavet sådan en.

    Positive happenings er da sjove (sjovere end bombetrusler og bortløbne katte, men det er bare min egen personlige mening).

    Lad os slå et slag for håndarbejdet.
    Nogen måde vide noget om noget.

    SvarSlet