onsdag den 16. juni 2010

Flere bidrag til vores fælles projekt

Der er kommet et par projekter mere i min mailboks med billeder fra WWKiP-Day i lørdags. Flere kvinder har vist deres hæklede og strikkede værker i gadebilledet. 
Et par ørevarmere til en af griseungerne på Grisebrønden i Århus

Julie og Astrid har virkelig givet den gas! 

Jeg håber, de fine grise får smilet frem hos mange århusianere:)

Til sidst - i en helt anden boldgade - er der Helles hækleprojekt. Blomsterne pynter nu på matematikgangen på Århus Universitet. Helle har ikke selv en blog, men derfor skal I jo ikke snydes for hendes værk, vel?

Jeg føler mig helt stolt over at have sat så mange i gang med at lave garn-street art. Det er som om, at jeg nu er en del af et større fællesskab, og vi er mange, der sammen har lyst til at vise verden, hvad vi kan få ud af et nøgle garn og nogle pinde. Vi har overskud til at give vores omgivelser noget at smile af. Det er så fedt! Tak til jer, der var med. Jeg er virkelig taknemmelig.

Two more projects from the WWKiP-Day. Both made in Århus. I'm very grateful that so many wished to be a part of this street art project. Thank you for participating.


6 kommentarer:

  1. Du har virkelig startet noget i mig. Jeg har nu fået en ny passion for at måle omkredsen på hver en diameter jeg møder i byen og registrere den på små sedler som jeg kan hækle ud fra!!
    Godt jeg bor i en by med mange psykisk syge i gadebilledet ;-D.

    SvarSlet
  2. Og tak fordi du satte det i gang :-)

    SvarSlet
  3. Super fedt du har sat det igang! Jeg kender en del som er klar næste år :-)

    SvarSlet
  4. Hei.
    Jeg ville bare fortelle at jeg synes dette prosjektet er helt genialt. Det er morsomt å komme ut i gatene og oppdage andre ting enn de vanlige som msn ser hver dag. Plutselig er det en forandring, og det tar gjerne litt før man skjønner hva det er. Stå på dette vil vi ha mer av.

    SvarSlet
  5. HAHAHAHAH for en fin idè å bruke grisene som modeller!

    Flotte flotte ting du lager!

    SvarSlet