fredag den 11. juni 2010

Er du klar til i morgen?

Så er det i morgen, det går løs! World Wide Knit in Public Day og vores fælles projekt. 
Der er 17-18 personer, der har meldt sig til at være med, og jeg ridser lige retningslinjerne op igen:
  1. Du skal hækle eller strikke på et offentligt sted (familiefødselsdagen kan også gøre det, bare der er andre, der ser dig)
  2. Dine færdige "værker" hænges op i gadebilledet
  3. Du fotograferer din street art
  4. Du laver et blogindlæg lørdag eller søndag, hvor du viser, hvad du har lavet og fortæller, hvor det er hængt op
  5. Du sender mig en kommentar eller en mail med link til din blog
  6. Har du ikke en blog, sender du bare billeder af dit værk til mig - så skal jeg nok vise dem på min blog
Rigtig god fornøjelse! Jeg glæder mig SÅ meget til at se, hvad vi allesammen får lavet:)
World Wide Knit in Public Day is tomorrow. I have 17-18 people participating in my blog-knit-crochet-street art-project. It's going to be great. We'll show our work on our blogs Saturday or Sunday. Better living through stitching together!

12 kommentarer:

  1. ville så gerne være med, har bare ingen mulighed for det i morgen øv...
    god fornøjelse til jer allesammen :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Ja mit bidrag bliver gjort i læsegruppe. Jeg lover intet "skøn strikkeri" hehe men skal gøre mit bedste

    SvarSlet
  3. Jeg er klaaar....

    Håber ikke det regner alt for meget dog! ;)

    SvarSlet
  4. Garn og hæklenål er klar til morgendagens hæklerier.
    Locations til hæklerierne er udset.
    Det bliver så godt :))))

    SvarSlet
  5. Overvejer at bryde alle regler og hækle på mit arbejde...har skrevet lidt på min nblog nu til morgen...

    Hav en dejlig hækledag - knus fra Camilla

    SvarSlet
  6. Jeg har ikke tilmeldt mig før nu, men tager lige hæklenål og garn med på uni i dag.. Skal ned og læse til eksamen, barhh!

    SvarSlet
  7. Jeg ville vildt gerne hænge noget op på Øresundsbroen under broløbet, men jeg gider ikke slæbe min mobil med, tror jeg. Kunne ellers være sejt...

    SvarSlet
  8. Så har jeg hæklet og sat op.

    Historien er på min blog :).
    http://synne-petersen.blogspot.com/2010/06/wwkip-dag.html

    Tak for sparket ud i det. Det var sjovt :).

    SvarSlet
  9. Micha: Det er aldrig for sent at lave street art, så hvis du får lyst til at lave noget, så giver du bare lyd.

    Sandra: Godt med et bidrag i en læsegruppe. En kombination af håndens og åndens arbejde:) Skriv med et link til billeder.

    Synne: Håber du slap for regnen. Selv tak for sparket. Sejt gået! Dit første stykke street art!

    Hanne: Glæder mig så meget til at få et link fra dig, så vi kan se dine hæklerier.

    Camilla: Fik du brudt nogle regler? Send link, hvis ja!

    Losarinas mor: TAK. Er du med?

    Helle: Helt ok med tilmelding i dag. Hvordan gik det med hækling på uni?

    Sidsel: Hængte du noget op?

    SvarSlet
  10. jamen vil skam helt sikkert gøre det en anden dag :)
    Har holdt polterabend for en veninde i dag, så der har været stress på, og desværre ikke tid :)
    Håber i alle har nydt dagen med lidt kreativitet :)
    KH Micha

    SvarSlet
  11. Hej Puk..
    Det blev til en opslagstavle med fem blomster, jeg har lige sendt dig en email.. Tænkte på matematik er der nærmest kun mænd, så det ville pynte med lidt hækleri præcis som på gaden.. Desuden må universitet også tælle som det offentlige rum:-)
    Knus Helle

    SvarSlet