torsdag den 1. april 2010

Pip

Bare et lille pip fra mig i dag. Dagen er gået med oprydning - pyh, det letter:) Og så var der også tid til lidt broderi og syning af endnu en fin taske (som denne). Fuglen er inspireret af et motiv på en vase fra Casalinga, tror jeg nok... Håber I har haft en fornøjelig dag.
PS. Tusind tak for alle de søde kommentarer til indlægget om fødselsdagskortet i går. Elsker hver eneste hilsen fra jer!

Just a little tweet from me. Made this embroidery today. Hope you had a nice day - just like me:)

8 kommentarer:

  1. Hei!

    Idag har jeg faktisk laget et kort til deg til tross for at jeg er veldig ny leser av din blogg. Men du oppfordret til å skrive brev (er jo koselig å få noe i posten iblant som ikke er regninger). Derfor blir det et påskekort fra Oslo om litt :)

    SvarSlet
  2. den er rigtig sød den fugl:-)og ja hvor er det dejligt at få styr på tingene:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har lige fundet din blog - og nøj, hvor er jeg glad for det. For jeg har lige lært mig selv at hækle, og her var der endelig en, som fatter hvad jeg snakker om, når jeg synes det er fantastisk. Glæder mig til at følge dig.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Kine: Du har lavet et kort til mig! Det er bare det bedste! Velkommen til som læser. Hvor er jeg glad for at du er kommet til:) Glæder mig til kort fra Oslo.

    Rikke: Tusind tak. Ja, styr på det, fedt!

    Mette: Hvor sejt, at du har lært dig selv at hækle! Og ja, jeg vil altid give dig ret i, at det er fantastisk at hækle. Velkommen til - håber du finder mange ideer til hækling mm. hos mig:)

    SvarSlet
  5. Hej Puk..

    Ja måske skulle jeg bare kaste mig ud i det med broderier, det er så fint og giver lige det sidste til alt det hjemmelavede...Vi må se om det er noget jeg kan finde ud af...Sødt fuglemotiv du har lavet, den er kær...

    SvarSlet
  6. Så fin en lille pip.
    Tusind tak for kortet - sej cafe-bamse;)

    SvarSlet
  7. uh så fin en lille fugl, kunne da blive super på en lille taske:0)

    Skøn dag til dig, KH Karen Marie

    SvarSlet