søndag den 14. marts 2010

Søde søndag:)

Har haft den dejligste søndag... Skulle forære denne gave til min veninde, Annika, der har fødselsdag i dag.

Hvad var der i pakken? Et fint net, jeg havde syet.

Detalje med en af de applikerede fugle. Annika blev superglad for nettet.

Og hvad siger du til denne flotte kage fra Lagkagehuset? Hindbær, chokolade, makroner og marcipan - så behøver jeg vist ikke sige mere... mums!

Spent a lovely Sunday at Annika's. It is her birthday today. Gave her the tote shown above. We ate most of the big birthday cake and drank a lot of coffee.

9 kommentarer:

  1. Hej, det er et super flot net du har lavet! Rigtig søde fugle.
    Hilsen Anja

    SvarSlet
  2. Hun er heldig, hende ANnika! Sikke en sød veninde at få på besøg!
    Go' aftenhilsen fra
    -LisBethLys.

    SvarSlet
  3. Anja: Tusind tak. Det vist sådan lidt 70'er-agtigt med farverne og motivet, og det er da fint:)

    LisBethLys: Tak. Det var vel nok sødt sagt! Og en god aften/nat til dig:)

    SvarSlet
  4. Så flott nett, du er dyktig som lager slike flotte og absolutt gjennomførte nett i uttrykk og godt håndverk. For en super gave.

    Og kaka, den var jo bare vakker :-)

    SvarSlet
  5. Hvilket net !
    Og hvilken Lagkage !
    Og tillykke med veninden :-)

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn og inspirerende blog at finde på sådan en solskins mandag!
    Bare ærgerligt, at jeg er på arbejde - men så ved jeg da hvad jeg skal lave i aften.

    Melder mig straks som fast læser!

    SvarSlet
  7. Turid: Tak for de sødeste ord:) Det er dejligt, når man kan give noget håndlavet til én, der sætter pris på det.

    Losarinas mor: Tak, tak, tak:-) Vi havde en rigtig god dag, og så elsker jeg at give gaver!

    Maria: Rigtig hjerteligt velkommen til. Håber du bliver inspireret af, hvad du ser:)

    SvarSlet
  8. Et skønt net, Puk! Hvor er det nogle fine fugle!
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  9. Differentia: Tusind tak, Mette:)

    SvarSlet