onsdag den 10. februar 2010

Gaveregn

Jeg har i dag modtaget de dejligste håndlavede ting med posten. Her er indpakningen af gaven fra den skønne Gunn, der ejer firmaet Maganda. Stjernebrochen alene gjorde mig superglad!

Indholdet af pakken: En sminkepung i det sødeste stof, 4 stofbetrukne magneter, et fedt tørklæde i retrostoffer og med det blødeste øko-fleece på bagsiden samt en pose af de fineste knapper

Her kan du bedre se de skønne ting. Jeg er helt åndeløs af glæde. Ved ikke helt om de ting, jeg sendte til Gunn, står mål med alt det dejlige, jeg har fået, men jeg tror det:) Det er så herligt, at man kan bytte flotte ting med hinanden. Hvis du skulle ønske dig noget lignende det, du ser på billederne, kan du købe dem her

Og som om det ikke var nok, så var jeg også heldig at vinde 1. præmien i Bournonvilles giveaway: 10 fine "brikker" til at lægge under kaffekopperne - og da jeg er indehaveren af en større samling Mummi-kopper, så kunne det ikke passe bedre. Tusind tak, Sara!

Received these wonderful gifts today from Maganda and Bournonville. I feel so lucky!

4 kommentarer:

  1. Hvilke gaver !
    Du er en heldig kvinde :-)

    SvarSlet
  2. Så herlig å se at du ble fornøyd! Som sagt fikk jeg jo helt prestasjonsangst etter jeg fikk den supre pakken din, så det er godt at jeg fikk til å gi deg noe som står i stil med alt det flotte jeg fikk :) Og ble litt misunnelig selv når jeg ser at du var den heldige vinneren av Mummi-brikkene :D

    SvarSlet
  3. rimmelig cool at du nu har matchene kopper og coasters:)
    og da også nogen fiine ting du fik dig!

    SvarSlet