søndag den 7. februar 2010

Et let og alligevel sejt hækleprojekt

En hæklet nøglesnor. Det kan næsten ikke blive nemmere... Men det ser da smart ud, ikk'?

Fik et skønt brev af den gammeldags slags - altså håndskrevet og med posten - den anden dag. Det var fra Laura fra Make Do & Mend. Jeg har skrevet et brev til hende og sendt det til Nottingham. Brevpapiret er noget jeg har købt i Kina en gang. Det er skønt med breve, synes jeg, så jeg undlader at fortælle om den desillusionerede dame på posthuset, der syntes mit brev var for tykt...

Og så er der min store, glade dreng:-) Han skulle med i dag...

A crocheted key chain - simple to make and it looks cool, I think. A letter for Laura from Make Do & Mend and a happy boy!

7 kommentarer:

  1. ej en fed nøglesnor, hvordan er den hæklet. og rotten ser mig noget bekendt ud ;)

    jeg har modtaget din Adresse.

    -Sara

    SvarSlet
  2. Bournonville: Den er hæklet i striber med stangmasker på den korte led. Ja, nøgleringen med rotten lånte jeg af ældste søn:)

    SvarSlet
  3. Sikken dejlig dreng!!! Ham kan jeg godt lide... Han fik mig til at smile selvom jeg var en smule morgensur... Ikke nogen dårlig evne at have! Tak for det!

    SvarSlet
  4. Lækre farver !
    Og det er godt med rigtige breve på fint papir !
    Og ham , sønnen , er skøn :-)

    SvarSlet
  5. LisBethLys: Så dejligt at min dreng kunne få smilet frem hos dig:-)

    Losarinas mor: Tak:) Jeg er også glad for ham, kan du tro!

    SvarSlet
  6. Skøn nøglesnor!
    Sødt, sødt billede af din store, glade dreng!

    Desuden er det altså en rigtig god ide med en kort opsummering af indlægets indhold på engelsk. Den ide kunne jeg godt finde på at snuppe, hvis det er ok :-)

    SvarSlet
  7. Søhesten: Tak for de søde ord. Du snupper da bare idéen med det engelske:)

    SvarSlet